Przewinięta przez ulubioną nauczycielkę

Przewinięta przez ulubioną nauczycielkę

Cześć mam na imię Alicja, mam 18 lat i pochodzę z polski.
Ta historia zdarzyła się dwa lata temu, wtedy to miałam prywatną lekcje hiszpańskiego. Moja nauczycielka od hiszpańskiego przychodziła do mojego domu w każdy piątek o godzinie 14:30, była to bardzo wysoka blondynka o niebieskich oczach, miała około 27 lat oraz była bardzo przemiła, ukończyła studia i teraz pracuje w najlepszym liceum w moim mieście.
Nigdy nie podobał mi się język hiszpański, więc nie odrabiałam z niego lekcji oraz niczego się nie uczyłam.

Uczyłam się tego języka 3 lata a nadal go nie rozumiem.
Moja mama nie była zadowolona z tego faktu, zresztą pani Laura też mi to wypominała ale ja ją kochałam jak drugą mamę. Na niektórych z naszych lekcjach rozmawialiśmy o różnych rzeczach. Miałam wyjechać na 6 dni do Hiszpanii aby trenować naukę mojego hiszpańskiego, to był pomysł mojej mamy, a mój nauczyciel się na to zgodził.

Od 4 lat jestem Adult Baby, kupiłam sobie Drynites, zawsze w nich spałam i kochałam się w nie moczyć. Moja matka nie wiedziała o tym. Pewnego dnia śniło mi się że moja nauczycielka od hiszpańskiego wie o tym oraz mnie przewija i się mną opiekuje.

Pewnego piątku, rano, kiedy moi rodzicie byli w podróży służbowej, zostawiłam moje pieluchy w pobliżu mojego biurka. Ubierałam pieluchy do szkoły, kiedy pani Laura przyszła do mojego domu wciąż miałam ją na sobie ona nie wiedziała o tym, bałam się że dowie potem zobaczyła paczkę pieluch drynites w pobliżu mojego biurka, zapomniałam o nich!

Spojrzała na mnie z troską w oczach i zapytała mnie:
– Alicjo, ty moczysz się podczas snu?
Nic nie mówiłam, myślałam że to będzie dobry pomysł, zrobiłam smutną twarz i powiedziałam cicho
– „Tak …” ale możesz nie mówić o tym moim rodzicom? Oni nie wiedzą o tym.
– „Jestem zaskoczona twoi rodzicie nie wiedzą nic o twoim moczeniu??!!”
– „Tak …”
Milczała, potem spojrzała na mnie, następnie wróciła do naszych zajęć, kontynuowaliśmy lekcję ale wciąż patrzyła na mnie tym wzrokiem.

Ciąg dalszy nastąpi…

Napisany przez: Alicje

Oryginalny tekst: http://abdlstories.homestead.com/Changed_By_Favorite_Teacher.html

Jedna odpowiedź

  1. Ricku fajny klasyk z tego będzie jak widzę. Alicja ma marzenie i niewątpliwie się zaczyna ono spełniać. Tylko ciekawe jak się potoczy fabuła?

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.