Po prostu wyluzuj

Tłumaczenie opowiadania pod tytułem „Just relax”

Oryginał: http://abdlstories.homestead.com/Just_Relax.html

Po prostu wyluzuj

Podczas impreza piżamowej z moimi przyjaciółmi graliśmy w prawda lub wyzwanie.
Gdy nadeszła moja kolej wybrałem wyzywanie mój przyjaciel kazał mi ubrać pieluchy.
W tym celu zakradłem się do pokoju moich młodszych braci i wziąłem parę pieluch wróciłem i ubrałem je przed nim.

Następnie kilka wyzywań dalej kazali mi ubrać moją koszulkę i spodnie, siedzieć w krzesełku dla niemowląt moich młodszych braci. Ostatnie wyzywanie było upokarzające musiałem zmoczyć pieluchę, nie chciałem ale musiałem.

Zacząłem naciskać ale nic nie chciało ulecieć, następnie jeden z moich przyjaciół powiedział po prostu aby się „wyluzować” tak własnie zrobiłem. Wtedy zaczeło wszystko to ze mnie płynąć napełnianie pieluchy trwało bardzo długo. Wtedy to jeden z moich przyjaciół śmiał się tak intensywnie aż się zmoczył kiedy przyszła moja kolej na wymyślenie mu wyzwania, rozkazałem aby założył pieluchę i udał się z nią do domu, on to zrobił bawiliśmy się świetnie.

Napisany przez: Jason

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.