Zakłopotany

ZAKŁOPOTANY

Zawsze lubiłem nosić pieluchy i moja mama o tym wie. Mama powiedziała, że muszę się dobrze zachowywać albo każdy będzie wiedział że noszę pieluchy.

Pewnego dnia przypadkowo zepsułem ulubioną lampę mojej mamy i wiedziałem że nie uda mi się tego zatuszować.

Następnego dnia włożyłem na siebie pieluchę jak zwykle i zszedłem na dół. Moja mama powiedziała, że podwiezie mnie do szkoły. Byłem bardzo przerażony, byłem pewien że zamierza powiedzieć wszystkim o moim noszeniu pieluch. Kiedy dotarliśmy do szkoły, moja mama mnie wysadziła przy szkole wszystko było w porządku.

Później dowiedziałem się, że nie miałem racji ponieważ zadzwoniła do mojej wychowawczyni i powiedział, że muszę przejść szkolny przegląd do którego mnie zgłosiła. Ja się denerwuje a mój nauczyciel stanął przede mną więc reszta klasy nie mogli mnie zobaczyć.

Gdy zaczęła słysząc kroki ukryłem się za kurtyną. Zaczęła zdejmować mi spodnie i czułem się jakbym miał zaraz umrzeć. Niedługo potem zaczęła ściągać moje spodnie i wyszła poza zasłony. Usłyszałem jej głos zza kurtyny że coś chciała pokazać. Następnie podniosła kurtyna, a wszyscy zaczęli się śmiać.

Poczułem smutek że nie mogłem uderzyć mojego nauczyciela i się zbytnio zakryć. Powiedziała, ponieważ noszę pieluchy chciałby abym stanął w kącie jak dziecko. Trzydzieści minut później musiałem iść do łazienki, więc zapytałem mojego nauczyciela, czy mogę iść, odpowiedział powiedziała, że nie jestem gotowy na nocnik.

Potem powiedział, że dzieci robią to w spodnie. Mój nauczyciel powiedział jednemu z kolegów, żeby zabrała mnie do łazienki, zrobił film i mocno zacisnął taśmy pieluchy najmocniej jak to możliwe.

On zabrał mnie do łazienki. Odłożył aparat na zlewie i zaczął nagrywać. Ustawił obiekty i powiedział żebym nie skomlał, ponieważ on wie co będzie dobre dla mnie.

I nacisnął na mój brzuch bardzo mocno, jak tylko mógł i wszystko wyszło ze mnie. Potem zabrał mnie z łazienki oddał film nauczycielowi, ten kazał mi iść do gabinetu pielęgniarki na przewinięcie.

W drodze spotkałem dwóch przedszkolaków, którzy widzieli moją brudną pieluchę. spojrzałem na jednego z nich i zobaczyłem u niego mokre spodnie. Nauczyciel zobaczył to także i kazała im iść do pielęgniarki więc zaczęli za nami podążać, zacząłem robić kupkę myślę że oni zapewne też.

Kiedy tam dotarliśmy jeden z chłopaków wrócił do klasy. Pielęgniarka zabrał nas na zapleczu aby przewinąć. przebierała mnie najpierw, pod sam koniec ktoś zapukał. Kiedy wróciła ona przewinęła też innych chłopców i zabrał nas do pustego pokoju i powiedział nam abyśmy spędzili resztę dnia tam.

Po odprowadzeniu chłopaków podszedła do mnie i powiedział, czemu mam pieluchy i że zostałem już dawno wyszkolony w sprawach toaletowych. Wtedy zauważyłem, że pielęgniarki odkłada mokre ścierki i plecaki. Zajrzałem do mojej torby i znalazł notatkę, który powiedział, że mam zostać w pieluchach do końca roku szkolnego, jeśli będę miał wypadek.

Oni poszli i wzięli tam torby ja zabrałem pozostałe rzeczy razem z nimi. 2 minuty później jeden z nich zaczął przenosić wszystko, łącznie z jego pieluchami i gdy to robił wyglądał jakby się z czymś zmagał.

Kiedy skończyłem zacząłem skakać na jednej nodze z ręką na kroczu. Drugi chłopak powiedział, że nie powinienem wstrzymywać. Więc posłuchałem go i się zmoczyłem.

Potem spojrzałem do szafy i nie zobaczyłem nic oprócz pieluch. przewinięto go, a potem drugi zdjął sobie pieluchę i zaczął sikać na podłogę potem kucnął i zaczął kupkać w miejscu gdzie zrobił siusiu następnie się zdrzemnął.

Byłem w wielkiej potrzebie więc wziąłem jego pieluchy i innych osób i umieściłem je wszystkie na sobie. Zajrzałem do toreb znowu i zobaczyłem że obaj mieli nocnik więc ustawiam je przy ścianie obok i umieszczam ich na nich. Potem zwinąłem się i wziąłem drzemkę.
————————————————————————–
Oryginał: http://abdlstories.homestead.com/Embarrassed.html

Tekst nie jest naszego autorstwa i nasza rola ogranicza się tu jedynie do tłumaczenia tekstu z języka Angielskiego na Polski.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.