Cioci Mała Dziewczynka –

Cioci Mała Dziewczynka

Pewnego dnia moja mama musiała opuścić miasto z powodu podróży służbowej. Mając 15 lat nie mogłam zostać sam w domu. Chcą utrzymać status popularności w szkole nie chciałam żadnej opiekunki, więc moja mama zdecydowała zostawić mnie u mojej cioci.

Nigdy nie lubiłam swojej ciotki, nie ma dzieci a jej sądziedztwo jest po prostu nudne, tak że nie znam nikogo z jej okolicy. Moja mama uszykowała moje walizki i kazał mi się spakować, żeby mogła zabrać mnie do cioci. Wsiadłam do samochodu i pojechałyśmy do mojej ciotki.

Nie długo potem w domu ciotki zostałyśmy przywitane przez nią. Zawsze była ładna, ale była bardzo nudna! Moja mama wróciła do swojego samochodu i odjechał.
Ciocia powiedziała na do widzenie do mojej mamy: „Nie martw się, ja oraz maluszek będziemy mieli dużo zabawy!”
Nie rozumiem czemu nazwała mnie maluchem, ale wzruszyłam tylko ramionami i wróciłam z powrotem do jej domu.

Zamknęła drzwi i sprawdziła zamek 5 razy ! Gdy weszła na górę powiedziała mi abym się nie krępowała i ułożyła się tak aby było mi wygodnie tam w kroczu… Zeszła na dół Z torbą na ramię. Następnie opróżniła torbę by napełnić ją przedmiotami dla dzieci takimi jak : pieluchy, zabawki, butelki , smoczki było tego całkiem sporo..

Zaśmiałam się mówiąc: „Nie wiedziałam, że masz małe dziecko” na co odpowiedziała: „Cóż nie mam choć już mam, prawda”! Słysząc to przestraszyłam się! Udałam się do frontowych drzwi i próbowałam je otworzyć ale były zamknięte na klucz, próbowałam wiele razy, wszystkie próby kończyły się nie powodzeniem. Złapała mnie i kazał mi usiąść na kanapie, nigdy nie słyszałam aby mówiła tak surowym głosem!

Zacząłam płakać ze strachu, kiedy położyła mnie na ziemi, i zaczęła rozbierać. Próbowałam walczyć, ale poczułam klapsa na moim udzie oraz każe mi podnieść pupę. Robię to co mówi ona mnie rozebrała i kładzie pieluchę pod moim tyłkiem, zaczyna smarować oraz pokrapiać talkiem na koniec zapina rzepy.

Ona przekłada onesie przez moją głową oraz zapina je w kroczu. „To mój bobasek” krzyknęła ciocia. Zaczęłam płakać ponownie, moja ciocia wkłada mi smoczka do buzi, a ja od razu zaczęłam go ssać.

Po godzinach traktowania mnie jak niemowlaka i wielokrotnych zmianach pieluchy. Zaczynam rozumieć fakt iż nie mogę nic z tym zrobić aż moja mama wróci do domu! Ciocia powiedziała mi też, że nie muszę chodzić do szkoły. Moja mama się z tym zgodziła i powiedziała w szkole że wyjechałam na chwilowe wakacje.

Później w nocy byłam głodny. Ciocia przyszła na górę, do wolnego pokoju który został przerobiony na domowe przedszkole z łóżeczkiem, kiedy zawołałam moją ciocię zostałam podniesiona. Zapytała mnie, co chciałam powiedziałam jej że byłam głodny.

Ona zaniosła mnie na obiad niedługo po tym, ale na obiad była tylko żywnośc dla dzieci. To nie było sycące, po tym usiadła na białym fotelu na biegunach oraz usadziła mnie na kolanach, umieściła w moich ustach swoją pierś i kazała ją ssać. Jak powiedziała tak zrobiłam, wszystko co czułam było to tylko gorące mleko które zaczęło wypełniać moje usta.

Na początku chciałam zwymiotować ale po czasie poczułam słodki smak więc piłam dopóki nie została opróżniona. Ona przełożyła mnie pod swoją drugą pierś i powiedział mi abym z tej tak że wypił, po tym umieściła mnie w łóżeczku i kazała zasnąć. Uczyniłam to co kazała.

Nie przeszkadzała mi uwaga którą otrzymywałam, ale to wszystko było zbyt nowe dla mnie. Mam tylko nadzieję, że jutro zostaniemy w domu!


Opowiadanie nie jest naszej twórczości i nasza rola ogranicza się tu jedynie do przetłumaczenia go na język Polski .

Link Oryginału: http://abdlstories.homestead.com/Aunts_Baby_Girl.html
Mam nadzieję że wam się podobało…

Jedna odpowiedź

  1. Bardzo fajne 😉

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.