78

Mini Opis #6 – Kara

Julia była dobrą dziewczyną, mądrą, oczytaną i lubianą ale wszystko zmieniło się gdy jej Ciocia urodziła Elizę. Julia początkowo rozumiała iż małe dziecko potrzebuje znacznie więcej uwagi niżeli dorastająca siostrzenica i nawet pomagała przy domu jak tylko mogła, jednak miała nadzieję że Ciotka ją zauważy i wynagrodzi za pomoc.  Pewnego dnia Julia miała już dość przewijania, chodzenia na zakupy i sprzątania więc postanowiła zemścić się na małym dziecku za to że pozbawiła ją atencji u Ciotki.
Jako że wielokrotnie Ciocia zostawiała Elizę pod opieką Julii gdy musiała gdzieś wyjść to i tym razem tak się stało. Gdy tylko Ciocia wyszła Julia popędziła do pokoju małej i zaczęła wykrzykiwać:
– Nienawidzę Cię ty mały wredny trolu! Zabrałaś mi wszystko i udajesz że nawet mnie nie rozumiesz! Już ja wiem co Ci chodzi po głowie, chcesz się mnie po prostu pozbyć ale ja Ci na to nie pozwolę…
– Co tu się dzieję ? – Zapytała groźnie Ciocia, która właśnie weszła do pokoju.
– Nic się nie dzieję, co ma się dziać ? – Próbowała się wytłumaczyć przyłapana na gorącym uczynku  Julia.
– Słyszałam krzyki, myślałam że coś się stało i chyba się nie przeliczyłam. – mówiła Ciocia.- Myślałam że lubisz zajmować się Elizą i że sama  o to prosisz…
– Tak, bo lubię… , tak bo proszę…
– Więc dlaczego krzyczysz na Elizę i dlaczego tak się zachowujesz.?
– Bo ona… Ona mi Ciebie zabrała, kiedyś mogłyśmy porozmawiać, wypić kawę czy od tak po prostu się powygłupiać a teraz tylko Eliza Eliza i Eliza… Ja też tu jestem!!! – Wykrzyczała zapłakana.
– Kochanie, to że mam córkę nie zmienia mojego stosunku do Ciebie,teraz jedynie mam nieco więcej obowiązków ale skoro aż tak potrzebujesz atencji i czasu to je otrzymasz, obiecuje.
Wieczorem Ciocia zawołała Julię do siebie gdy Eliza już spała.
– Jako że nie mogę być już tą samą Ciocią jaką byłam dla Ciebie przez wiele lat to postanowiłam że od dziś przez cały twój pobyt u mnie będziesz traktowana na równi z Elizą.
Od dziś będziesz przewijana, kąpana, karmiona i usypiana w taki sam sposób jak Eliza, w ten sposób będę mogła spędzić z tobą czas i jednocześnie zajmować się moją córką
Połóż się jako że idzie noc to trzeba założyć Ci pieluszkę abyś przypadkiem nie nasiusiała do łóżeczka.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.