49

Mini Opis #4
– Czy ja dobrze widzę ? – Zapytałam wystraszona wpatrując się w zawartość swojej szafki gdzie powinna znajdować się bielizna.
– O co chodzi żabciu ? – Zapytała mnie współlokatorka.
– Wiesz ja rozumiem że mój problem nocnego moczenia jest dość duży ale może te treningowe majteczki mi pomogą… – Odpowiedziałam starając się ją przekonać…
– Taak … Może Ci pomogą… – Powiedziała zastanawiając się przez chwilę , lecz dodała sucho .- Ale gdyby miałyby Ci pomóc to teraz nie były by mokre….
– Co ty mówisz przecież się nie posikałam ? – Ze strachem zaczynałam dotykać swoich majteczek…
– Przepraszam nie mogłam się powstrzymać… A do pampersów to zobaczymy czy rano majteczki będą suche i wtedy zadecydujemy, zgoda?
–  No dobra, dobra… – Odparłam nie chętnie.
———————————————————
A wy jak myślicie, nasza bohaterka zmoczy się w nocy czy nie?
Może to właśnie wasz głos mnie przekona do napisania jednoodcinkowego opowiadania …

Jedna odpowiedź

  1. Myślę że się zmoczyła

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.