tumblr_nudqylXdQJ1ts767fo1_500 Mini Opis  #2
Zostałem położony, rozebrany a wcześniej umyty przez moją własną siostrę . Na początku myślałem że to tylko taka zabawa ale ona zaczęła brać to na zbyt poważnie… Po kąpieli kazała mi się położyć na przewijaku i rozszerzyć nogi. Początkowo nie chciałem tego zrobić ale ciężko jest się jej sprzeciwić. Już jako dziecko potrafiła dać mi niezły wycisk a co dopiero jako dorosła… Z twarzą pełną wstydu rozchyliłem nogi ale uczucie upokorzenia było niepojęte. Mój penis zaczął rosnąć i puchnąć a ja czułem jak zbiera we mnie nieopisane podniecenie… Gdy ona to zauważyła poszła na chwilę do łazienki i przyniosła dwie najbardziej haniebne dla mnie przedmioty: piankę do golenia i swoją maszynkę do golenia.  Najpierw nałożyła piankę na swoje dłonie i dokładnie a przy tym bardzo erotycznie ja wcierała w moje owłosione jeszcze podbrzusze. Następnie zmoczyła maszynkę w ciepłej wodzie i powoli, bardzo precyzyjnie mnie wydepilowała…  Do stanu orgazmu doszedłem aż 3 pełne razy ale jako że pod sobą miałem tylko dużą różowiutką pieluchę to oczywiście wszystko uleciało mi do ów pieluchy…

2 Komentarze

  1. Jak można dalszy rozdział

    Polubienie

    1. Ponownie, cieszę się że nasze prace Ci się podobają, jednak jeśli chcesz kontynuację któregoś opowiadania tak proszę o kontakt mailowy (zakładka kontakt ).

      Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.