1990383Mini Opis #1

  • Paweł… Nie dąsaj się już, przecież wiesz że są Ci one potrzebne.
  • Nie jestem dzieckiem, to był tylko wypadek a Ty traktujesz mnie jakbym miał 3 latka.
    -Oj, mój ty mały biedaczku… Powiedz mi więc proszę czy starsi chłopcy siusiają w pieluszki ?
  • Nie, ja też nie … – Ostentacyjnie dodał Paweł.
  • A czy duzi chłopcy noszą pampersy ?
  • Nie, ja też nie… To ty mnie w niego ubrałaś .!!
  • Och… Słodki jesteś wiesz … Ale wiesz sądząc po tym że to ty masz na sobie pampersa i że właśnie go zmoczyłeś sądzę że jednak jesteś jeszcze małym chłopczykiem  i jak na razie nie potrzebujesz tych majteczek dla dużych chłopców… Prawda ?

Jedna odpowiedź

  1. Daj kolejna cześć pls

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.